14 Şubat 2013 Perşembe

Ocak Ayının En Çok Satan 10 Şarkısı


1- SNSD'nin gelmiş geçmiş en rezil şarkısı olan I Got A Boy 910.253 defa indirilmiş.


2-Infinity Challenge ekibinden absürd ama bir o kadar eğlenceli bir şarkı olan Gangbuk Dandy 769.419 defa indirilmiş.

3-Baechigi'nin Shower of tears şarkısı 755.002 defa indirilmiş. Kadın vokalin sesini beğendim şarkı bu listedeki en favori şarkım.

4-Baek Ji Yong'ın I hate It şarkısı 745.482 defa indirilmiş. Baek Ji Yong'u severim ama şarkıyı bayık buldum malesef.

5-CN BLUE grubunun son şarkısı I'm sorry 638.733 defa indirilmiş.Şarkı Ear Fun'dan milyon kat güzel olmasına rağmen bir Inutation değil.


6-Verbal Jint'in Good Start şarkısı 537.198 defa indirilmiş. İlk defa bu listeyi hazırlarken dinledim şarkıyı ve pek içim ısınmadı ne yalan söyleleyim.

7-LeSSang'ın tears şarkısı ayın sonuna doğru yayınlanmasına rağmen 484.257 kez indirilmiş. LeSSang gibi digimondan da bu beklenirdi zaten:D

8-Infinite H'in Special High şarkısı 460.468 kez indirilmiş. Bu şarkı diğer Infinite şarkılarıyla karşılaştırıldığında benim tarzıma daha yakın. Klibi de pek sevdim.

9- Dokuzuncu sırada yine bir Infinity Challenge şarkısı var. Bu sefer Yoo Jae Suk'un Grasshopper World şarkısı.






10- Onuncu sırada ise School 2013 dizisinin şarkısı yer alıyor. Kim Bo Kyung- Dont Think You're Alone şarkısı var ve 420.204 defa indirilmiş.


































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder