26 Şubat 2013 Salı

Niye Sevdiğimi Bilmediğim Şarkılar

Ne kadar düşünürsem düşüneyim niye sevdiğimi keşfedemediğim şarkılar var. Aslında kendi standartlarımı düşününce nefret etmem gereken bu şarkıları tuhaf bir şekilde seviyorum.

1-Orange Caramel- Lipstick: Her zaman Kore kızlarının ciyak ciyak şarkı söylemesinden yakınan ben bu şarkıya bayılıyorum. Hem klibi çok eğlenceli hem de canlı performansı. her ne kadar kızların sesi canlı söylerken kötü de olsa, o absürd kıyafet ve danslar affettiriyor.



2-Rania-Dr. Feel Good: Klip yasaklandı haberini okuduğum zaman merak edip izlemiştim. Hem klip hem de o bacakları aça aça dans ettikleri sahne çok ucuz duruyor....ama ben yine tuhaf bir şekilde sevdim:D En çok mırıldandığım şarkılardan biri oldu. Bu arada Teddy Riley şarkısıdır ve The Boys'dan kat be kat daha iyidir benim gözümde.


3-Dal Shabet- To Be or Not To Be:  Aegyo patlaması yaşayan bu grubun bu salak şarkısını sevmemin hiç bir açıklaması yok ama virüs gibi girdi beynime şarkı.İkki  Rokki Kirokki diye kafamda çalıyor sürekli.


4-After School-Ah: Normalde After School fena grup değildir. hatta Because of You gibi gayet hoş şarkıları da vardır ama mp3 çalarımda en çok dinlediğim After School şarkısı Ah'dır. Belkide ilk duyduğum kız grubu şarkılarından biri olduğu içindir bilemiyorum.


5-Secret-Magic: Kore şarkılarında beni en rahatsız eden şeylerden biri de kötü İngilizce telafuzlardır. Benim mantığıma göre eğer o kelimeyi ya da cümleyi telafuz edemiyorsan koymamalısın onu şarkıya ama gelin görün ki kızların magic bile diyemedikleri bu şarkıyı seviyorum.

6-Super Junior-Superman: Super Junior'ın hiç bir şarkısını sevmemiş olan benim kendilerini övmek için yaptıkları ve 0-6 yaş grubu seviyesinde şarkı sözleri olan bu şarkıyı sevmemin hiç bir açıklaması yok. Bam baram bam bam bam...

7- F(x)- Nu abo: F(x) belki de açık ara en sevmediğim SM grubudur. Hem üyeler hem şarkılar hem de konseptler paket olarak çok itici ama Nu Abo gibi süpersonik anlamsız bir şarkıyı sevebiliyorum tuhaftır. Geri bunun Park Min Young'un City Hunter kamera arkasında yaptığı makyaj dansıyla da ilgisi olabilir emin değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder