7 Mart 2013 Perşembe

Şubat Ayının En Çok Satan 10 Şarkısı

Gaon bu sabah Şubat ayının satış rakamlarını açıkladı. Liste pek de sürpriz değildi. Sistar açık ara herkesi ezdi. Her ne kadar haklarında manipüle ettiklerine dair iddialar olsa da bu başarılarını gölgelemiyor benim gözümde. Sistar haricinde çok durdun bir ay geçirdik. Bu ay yayınlanan hiç bir şarkıyı sevmedim, umarım Mart daha bereketli olur.

1-Sistar- Gone Not Around Any Longer şarkısı 812.050 kez indirilmiş. Ne kadar dinlersem dinleyeyim şarkıyı sevemedim bir türlü. Performanslarını da etkileyici bulmadım. Alone dansı en azından ilgi çekiciydi, insanın kalkıp aynı bacak dansını yapası geliyordu ama bu dans için aynısını söyleyemeyeceğim.

2- LeeSSang- Tears şarkısı 570.582 kez indirilmiş geçtiğimiz ayda. LeeSSang'ın satışları ilk haftadan sonra çok düştü. Bu şarkının Turned the TV Off kadar satacağını sanmıyorum.

3-Huh Gak- Monodrama 520.326 kez indirilmiş. Huk Gak'ın sesini hiç bir zaman sevemedim.Ne yaparsa yapsın gözümde bayık ahjushi olarak kalacak.

4-Seo In Guk- All I Want is U-503.976 kez indirilmiş geçtiğimiz ayda. Answer 1997'de izlediğim pek de sevdiğim Seo In Guk'un sesini de beğeniyorum ama şarkı çok vasat. İlk kez duyduktan  sonra tekrar açık dinlemek isteyeceğim bir şarkı değil açıkcası. Yavrucum şarkı işlerine girişmesin yeni dizi çeksin bana kalırsa. İlerde çok canı isterse dizi için ost falan söylesin.

5-Huh Gak-1140 şarkısı 502.911 kez indirilmiş. Bu şarkı ve performansta Huh Gak amcamız şirinlik çabalarından geberdi geberecek o derece. Fazla bir şey söylemeyeceğim.  502.911 kişinin bu şarkı için ödediği paraya yazık!

6-Baechigi-Shower of Tears şarkısı 458.699 kez indirilmiş Şubat ayında. Bu şarkı bence 2013 yılında yayınlanan en iyi şarkı. Hala dinlemekten bıkmadım şarkıyı.

7-4MEN- Hello It's Me şarkısı 458.302 kez indirilmiş. 4MEN benim için bir ost grubudur. Nasıl ki K.Will ne söylese bana sanki bir dizinin ostuymuş gibi geliyorsa 4MEN için de aynısı geçerli.

8-BoA- Disturbance şarkısı geçtiğimiz şubat ayında 402.069 defa indirilmiş. kısa keseceğim BoA'yı sevmem, hiç de bazılarının abarttığı gibi kpopun kraliçesi olduğunu düşünmüyorum. fazla şişirilmiş bir Sm balonu benim gözümde. Şarkıyı da sevmedim. Şarkının tek ilginç yanı klibindeki Taemin. Teamin kız kıyafetleri giymeyince tanıyamadım:p Ama işin tuhafı bu tarz erkeksi kıyafet ve makyajla görünce gülesim geldi.

9-Ra.D- It's been so long şarkısı 399.813 kez indirilmiş. Şarkıyı da şanatçıyı da ilk defa duydum. Birşey de kaçırmamışım hani:D

10-Shinee-Dream Girl şarkısı 366.220 kez indirilmiş. Bazı fanlar gaza gelmişti bu sefer Shinee'nin dijital satışları coştu diyerekten ama hiç de öyle değil. Şubat ayı o kadar vasat bir ay oldu ki Shinee'nin kötü satışları bile başarılı gibi geldi insanlara. Şarkıyı beğenmedim umarım nisanda çıkaracakları albüm daha güzel olur.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder